Unboss - Marketing & Salg
Hør uddrag

Unboss - Marketing & Salg

Jacob Bøtter, Lars Kolind

Unit e
”Det er virksomhedens formål og den passion, det skaber hos interessenterne, der er grundlaget for dens succes, og sådan har det altid været. Store ledere og store virksomheder inspirerer ikke på grund af det, de gør, men på grund af årsagen til, at de gør det.” Sådan lyder det blandt andet i kapitlet ”Unboss Marketing” i bogen UNBOSS af Lars Kolind og Jacob Bøtter.

I dette uddrag fra bogen får du de to kapitler: ”Unboss Marketing” og ”Unboss Salg”. Bogen sætter spørgsmålstegn ved alt det, du troede var en selvfølge: Troede du, at virksomheders formål var at tjene penge? Nej, de skal først og fremmest gøre nytte. De skal blive til bevægelser, der forandrer verden.

Du er ikke mere ansat i dit job. Du er partner i et team. Din leder har ikke alle svarene, men kan stille de gode spørgsmål. Du arbejder ikke for at tjene penge til nogle ejere, du ikke kender. Du arbejder for en sag. Og du får selv en rimelig del af den gevinst, du skaber. Du går ikke på arbejde fra 8 til 16. Du arbejder der, hvor du er, og når det passer dig. Bogen vil ikke bare skabe debat. Den vil skabe revolution.
Læs mere
Vælg udgave:
 e-bog (epub)
Belastning...
Køb nu
DKK 18.00
Sprog: Dansk
Sideantal: 30
ISBN: 9788740028249
Format: ePub
E-bog udk. 21. oktober 2015
Beskyttelse: Digital vandmærkning
Forlag: Unit e
Omslagsgrafiker: Kenneth Schultz
Oversætter: UW-Research
Downloads
TOP  ▲
Andre bøger af Jacob Bøtter, Lars Kolind
Unboss - Organisationen, Virksomheden & Arbejdet
”Vi påstår, at en organisation ganske enkelt vil klare sig bedre, hvis den Læs mere
Unboss
UNBOSS er en bog om arbejde og ledelse, du ikke har set mage til. Den Læs mere